Eilakaisla aikoo valloittaa uusia kulinaristisia seikkailuja avaamalla oman yksikön hotelli-, ravintola- ja catering-puolelle. Alalla on tilaa uusille luotettaville toimijoille ja olemme valmiita etsimään sekä tarjoamaan innostunutta ja hyvän maun omaavaa työvoimaa. Autamme löytämään niin kokit, kyypparit kuin blokkaritkin.
Eilakaisla on tunnettu laadukkaista henkilöstöratkaisuistaan erityisesti toimistopuolella ja asiakaspalvelussa. Suurimpia palveluita ovat henkilöstövuokraus ja rekrytointi.
”Nyt haluamme levittää siipemme myös HoReCa:ssa, ja tämä onkin yksi meidän nopeimmin kasvavista asiakassegmenteistämme yhdessä teollisuuden, tuotannon ja logistiikan alojen asiakkaiden kanssa”, kertoo Eilakaislan toimitusjohtaja Antti Soro.
Uunituoreen yksikön toimialapäälliköksi on valittu Miia Kamunen, jolla on lukemattomien serviisien verran kokemusta alalta. Hän on aiemmin toiminut HoReCa-alan suorittavissa tehtävissä useissa eri rooleissa sekä keittiön ja salin esihenkilötehtävissä 25 vuotta. Henkilöstöpalvelualan työtehtävissä HoReCa-toimialalla hän on toiminut asiakasrajapinnassa myynnin ja rekrytoinnin tehtävissä 7 vuotta. Kamunen on iloinen, kun voi plaseerata uuden yksikön hyödyntäen omaa asiantuntemustaan yhdistäen sen Eilakaislan vahvuuksiin.
Eilakaislan valtti tälläkin alalla on laadukkaat henkilöstöratkaisut ja ketteryys. Osaavat rekrytoinnin ammattilaiset, jouhevat työskentelyprosessit ja kattava markkinointikoneisto työpaikkailmoituksille pleittaavat korkean asiakastyytyväisyyden kauniiksi annokseksi. Edellisvuoden suositteluindeksi (NPS-luku) on 80 asteikolla -100–100.
Vetarista löytyy myös ilahduttava yllätys: olemme kehittäneet vauhdilla rekrytointijärjestelmiämme vastaamaan entistä paremmin työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeisiin, erityisesti keikkatyössä, joka on alalla erittäin yleistä.
”Eilakaisla on HoReCa-alan yrityksille kiinnostava kumppani, koska me rekrytoimme aina asiakastarpeet huomioiden. Tavoitteenamme on löytää asiakkaillemme oikeat tekijät, jolloin voimme paremmin varmistaa työntekijän sitoutumisen asiakkuuteemme. Alalla tyypillinen toimintamalli on palkata mahdollisimman suuri työntekijäpooli laajalla osaamisella ja tarjota kaikkien asiakkaiden työvuoroja heille. Tällöin työntekijät valitsevat kiinnostavimmat vuorot ja loput vuoroista jää täyttämättä. Me Eilakaislalla haluamme keskittyä luomaan asiakaskohtaisia pooleja ja asiakaskattauksen, jossa työntekijä liikkuu sujuvasti vuorosta toiseen muutaman asiakkaan välillä. Näin voimme varmistaa, että työtä on riittävästi tarjolla ja asiakkaalla vaihtuvuus mahdollisimman vähäistä. Me haluamme säilyttää ”Eilakaisla-laadun” myös HoReCa-alalla”, Kamunen kuvaa.